V.44

Späckat schema v.44

Manen jobbar på nätterna och tar hand om sonen på dagarna för han har höstlov.

Jag flänger mellan villor, inventarielistor, rapporterar till personal, tar hand om kunder, kollar städning och tar mot nya kunder som inte vet när de dyker uppJ (mån – sön)

Torsdag: kväll, fest (kan ej stanna så länge då vi ska upp tidigt dagen efter) :(

Fredag: visarun 10 tim

Lördag: fest

Sedan är det en thai fam. som vill bjuda på middag.

Hur ska vi hinna med allt?

Som tur är så har vi anställt en ny medarbetare så jag hoppas att det blir lite lugnare snart?

Fast mest synd tycker jag om min man som måste göra sitt jobb på kvällen.

Jag älskar honom han är en sådan klippa….. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0