Tjyv Jävlar…

Konstig dag! Började med att kollegan kom ner och berättade att det haft inbrott under natten, fy fan vad otäckt sövd med sömgas och att det går in tjyvar rotar och tar saker som det inte har någon rätt till och det värsta av allt så kränkande Och obehagligt… Fy FAN

Jag hoppas mina vänner inte låter dessa vidriga otyg,INTE får ta ifrån dem mer en det redan tagit, jag är så upprörd arg för vad det ställer till med, det värsta är inte sakerna för det är materiell ting utan det är alla känslor och otryggheten… Jag blir så ledsen för deras skull.

Tänker försöka släppa detta för att ta in positiv energi…

Jag önskar alla en helt underbar Dag, var ni en är till er från mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0