Uttråkade!

Åkte vi till Why not bar! Why not? Parkerade bilen för att gå till baren, stället var fullt med alla möjliga människor. Och bandet spelade bra covers i alla möjliga tappningar.

Det gjorde ju inget, 2 i bandet var lite trevliga att se på. När kl närmade sig 24 slaget så skulle jag röja lite för att lämna fri pasars till K, det bestod i att flytta på 2 moppar, sagt och gjort sedan vet jag inte vad som hände, för dom föll som domino brickor? Som tur var var det bara 2 st. Fort upp med dom och så iväg, hände det något eller? När vi åkte den skumpiga vägen, så helt plötslig ligger det en riktig fet pytonorm över hela vägen (minst 2m och väldigt fint mönstrad) ops! där körde vi över den. Fy sjutton vad äckligt och obehagligt det var, vi satt och fasade oss hela vägen hem. Nej tack pytonorm, hoppas det var första och sista gången jag eller någon i min fam. ser eller möter fler ormar. Hur det nu ska gå till, när vi bor där vi bor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0