Resumè 2008

År 2008 Förverkliga drömmarnas år.

Det har varit ett händelserikt år med massa nya möten/lära känna massa nya spännande människor.

Året då vi började ett helt nytt liv: Bytte land, språk, kultur, sol, värme, med nya värderingar men Jag har kvar min människosyn och mina värderingar (det blir svårare då).

Har aldrig varit ifrån tjejerna så länge, Z har utvecklats som person på många sätt.

Året då man inte kan leva på några gamla meriter.

Jag trodde det skulle bli året då jag slapp vara med om unga dödsfall, men så var inte fallet. Det var året då Tårtan togs ifrån oss här i Thailand. De sista skälvande dagarna, då hände det, varför?

2008 har verkligen varit ett spännande & annorlunda år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0