Bästa vänner!!!

Vi kanske är Bästa vänner ett år,

Ganska  goda  vänner nästa år,

vi kanske inte pratar så ofta året efter det,


och  vill inte prata alls året efter det.


Så,  jag ville bara säga, Du är speciell  för mig och du

har gjort en skillnad i mitt liv,

Jag ser upp till dig, och respekterar dig  

Det spelar ingen roll hur ofta ni pratar,  

Eller  hur nära  ni är,

Låt  gamla vänner veta att

du inte har glömt dem,

Och berätta för nya vänner att du aldrig kommer att göra det.

Kom ihåg,  Alla  Behöver en vän,

Någon dag kommer det att kännas som du inte har Någon vän alls,  


Någon där ute Bryr sig om dig och kommer alltid att göra det

Kom bara ihåg den här texten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0