tjejkväll

Första tjejkvällen.

Upphämtad på moppe av Gigi. Några utav tjejerna var redan där och hade påbörjat sina behandlingar, jag hade bestämt mig för candle ears. Låg där och fick lite massage, det var bara det att jag kom från en 2 tim massage hemma på övervåningen (ska berätta mer om varför den kom till senare).

Fick en pappersstrut i örat med ett ljus i, det knastrade lite grann. Det skedde i båda öronen sedan var det mer massage. Det tog väl 45 min sen satt vi alla tjejer och smaskade på färsk frukt, det var fräscht!

Vi var nu ett tjejgäng på 9st (i ålder 26-46 år). 

Middagen intogs på Redsnaper, den var väldigt god! Där satt vi och småpratade allihopa, trevlig trevligt. Sedan hoppade vi in i bilen  för att åka så långt man kommer med bil till baren way not bar (strand 5). Det var en mysig bar med bara bra musik. På ons & sön spelas det live musik där. Det var bara en sak som var fel och så väldigt fel så fel, det kunde inte blanda drinkar. Ja du hör ju själv hur det låter, en bar där man inte kan göra drinkar. Man kan inte få allt!

Efter två eldshower begav vi oss till nästa bar 4 stränder tillbaka.

Det var väldigt lugnt där, vi satt vid havet och pratade om ditten/datten.

Sedan vart det en kort moppe färd hem kl: 01:30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0