resa+landning.

Vilken stress att hitta rätt buss i KL som skulle ta mig till den andra flygplatsen. sedan veta om jag var rätt innan flighten kom upp på skärmen men nu är det ett minne blott.
I krabi ville dom gå igenom min väska också, det har inte hänt, peka på allt möjligt men när jag sa att det var svenska livsmedel så lugnade han ner sig.
Resan mellan Krabi och Lanta tog inte mer en 2,5 tim. rekord!

Vad skönt det var att komma hem, palmerna och solnedgången är så underbara.

Sedan var det dax att packa upp och packa nya saker för att flytta. Nu bor vi i kollektiv med villa A4 och så blir det 5-6 veckor men man vet aldrig... vi är ju i Thailand.

Jag har lyckats baka super goda bullar! (så mycket som jag bakat här har jag ej bakat under hela mitt liv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0