inte så mycket tid!

Jag har varit i svedala i 12 dagar och dags att åka tillbaka till Lanta. Det har varit underbart att träffa döttrarna, jag ÄLSKAR er så mycket!!! Ni är så underbara var och en på sitt sätt... Har även träffat syrrorna, det är alltid lika trevligt.
Gud så duktiga vi var alla som hjälpte till att packa ner vårat hem i kartonger för 5 veckor framåt. Stambytet startade på allvar idag, fy f...
Jag träffade en jättesöt, go och glad baby idag, hon är som sin mamma go och glad! vad kul det var att ses, tack för du tog dig in till Söder.
Jag vet att jag borde sätta gång att packa, men vad händer?
Skulle velat träffa alla fd. jobbarkompisar men det hann jag inte med, vi får ta det nästa år?
Snart kommer en ny vän, vi har korsat varandras vägar, fast dom har flyttat tillbaka medan vi ska vara kvar på Lanta på obestämd tid.?!

Mina älskade kära döttrar det känns jobbigt att lämna er...
Men vi klarar det eller hur?
Jag Älskar er, men snart får jag träffa min älskade son & min älskade man.
ps. sommaren är påväg med alla ljusa kvällar o det är så underbart...


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0