Job 2 Do

Vi gick på stranden, vadade i vatten strax över knäna i månens sken.

Äntligen var det dags för det omtalade bandet Job 2 Do, många thai o falangs hade samlats för att höra reggaebandet. Många fulla och glada dansade till bra musik, konserten höll på i flera tim.


Dans under bar himmel och månen som lampa, de 2 yngre tjejerna som var med, L & H var duktigt uppvaktade av en massa thaikillar (som flugor dras till 2 sockerbitar)

Och ännu mera dans, L undrade vad jag fått i min dricka, som inte de fått?

Ja... man kan ju undra vad dagens unga är stöpta i för form? de pallar inte så länge!

Till saken hör att H dagen innan sa - du som är äldre, det är ok att du går hem tidigare.

No comments!

Så kl 01 ville de yngre damerna gå hem, så duktig mor som jag är gick man med hem, fast jag hade gärna stannat!

Vi fick vada i vatten ovanför magen nu, men det är end. underbart att gå hem i sand och vatten en att ta trick eller natt buss. När vi kommit över till andra sidan så fick L syn på något stort krypandes på stranden, gav till ett skrik så att hon måste ha väckt en och annan.

Tack & God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0