Tur i oturen??

Stackars Kära syster:

Vilken otur först blir sonen sjuk med 2 vänder till sjukhuset här på Koh Lanta där det tar väldigt väl hand om honom. Han har fått bakterier i magen som gör mycket ont han blir sakta, sakta men säkert bättre. Det lämnar oss och Lanta den 15/4 och åker upp till Bankok för att flyga där ifrån på natten och vad händer då? Jo det blir vulkanutbrott på Island så att flygrummet stängs mer eller mindre i Europa, Som om det inte det vore nog så blir sonen sämre under natten och min syster måste ta ambulans till sjukhuset för att där få reda på sonen blivit uttorkad så han får ligga med dropp och det börja sakta stabilisera sig. Nu får han iallafall den bästa vår han kan få, min kära syster vad hon får klar av… Vi vet inte nu när de kan åka hem?

Jag vet inte men det var kanske tur i oturen att det inte kunde flyga hem?

För vad hade hänt om han blivit så sjuk på planet?

Min älskade syster du är Bäst efter det här klarar du allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0