IKEA:

Tog en taxi föra att åka till IKEA i KL, Malaysia, chauffören frågade var vi var ifrån och när vi sa Sverige, tyckte han att det var konstigt att vi åkte dit och det kan jag förstå. Men har man inte varit där på ca 2 år, så är det ju inte så konstigt att man passar på när det erbjuds.

Det var kul att gå omkring där, hittade lite smågrejer som man kan ta med på flyget. Vi hittade också ett snyggt badrumsskåp för 1700 kr. Men vi kunde inte ta det på flyget, då det var massa ömtåliga delar och för stort för att ta det som handbagage, ja vad säger man!

Jag blev alldeles lyrisk när jag fick se de svenska matvarorna, för att bli besviken lika fort, då jag upptäckte att det var kort datum på allt t.ex. sill 20/5-09, man kan ju inte ens äta den till midsommar. Ja vad säger man?

Tog en taxi föra att åka till IKEA i KL, Malaysia, chauffören frågade var vi var ifrån och när vi sa Sverige, tyckte han att det var konstigt att vi åkte dit och det kan jag förstå. Men har man inte varit där på ca 2 år, så är det ju inte så konstigt att man passar på när det erbjuds.

Det var kul att gå omkring där, hittade lite smågrejer som man kan ta med på flyget. Vi hittade också ett snyggt badrumsskåp för 1700 kr. Men vi kunde inte ta det på flyget, då det var massa ömtåliga delar och för stort för att ta det som handbagage, ja vad säger man!

Jag blev alldeles lyrisk när jag fick se de svenska matvarorna, för att bli besviken lika fort, då jag upptäckte att det var kort datum på allt t.ex. sill 20/5-09, man kan ju inte ens äta den till midsommar. Ja vad säger man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0