Den enorma kärlek...........

man känner för sina barn är svår att sätta ord på.

Jag såg en film från Youtube som fick mitt hjärta att svämma över.

Medan tårarna rann så kände jag att:

Så här känner jag för mina barn.

En filmsnutt som säger ALLT om en förälders kärlek till sina barn.


En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"
Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.
En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till
maraton med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son".
En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med
mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen "Ja"...
Och här kommer videon till denna historia:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0