Dansfest: 7/2-09

Annika & Janne kom över mitt i brunchen och överlämnade en present och sa att jag hade min födelsedag idag. Jag har berättat för henne att jag inte vet när jag är född eller vilket stjärntecken jag är, för att i Korea så räknar man födseln från det att man blir till? Där av hade hon bestämt att det var min födelsedag idag! Kul knäppis.

Då har äntligen dagen kommit då vi ska få höra den nya sammansättningen på gruppen de tre (som jag döpt de till här och nu) Stefan, den alltid lika duktiga killen när det gäller musik, Mia sångfågel som har en väldigt vacker balad röst och Kamilla som har en annan vacker kraftfylligare röst. De tre hade satt ihop en väldigt bra, mixad reportrar med låtar som passade de tre så bra.

När bandet satt igång att spela så flyttade jag och Berit fram så att vi kunde se och höra bra, sedan tyckte jag att det var dags att köra igång dansen, sagt och gjort. Drog med mig lite dansanta tjejer sedan var dansen i gång. Jag dansade hela kvällen medan andra kom och gick.

Det var kul att thaitjejerna (B, O,P,& ?)från kontoret kom och att man fick upp dem att dansa också, sedan var det barn i alla åldrar som var där dansade, lekte, såg på film och annat kul.

När spelningen var slut så samlade vi ihop oss för att åka flak tillbaka, då kom thaitjejerna fram till mig och sa att jag var överlägset dancing queen (den låten spelades under kvällen) så qute av dom.

Men något vi är dåliga på, vi i väst, är att packa ihop oss på ett flak. Vi var bara 9st, Thaiarna lyckas klämma ihop sig minst 20 st på ett flak.

Sedan skulle melodifestivalen gå av stapeln kl.02:00 men det orkade jag inte med då jag ska ha en utcheckning kl. 06:20 tack och god natt!

PS. någon ringde kl 01:30 i natt jag hade ett missat samtal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0