Song kran!

Thailändska ny året/det stora vattenkriget.

Började med att smyga på Poseidon invånarna, blötte ner familj efter familj (de flesta var förberedda men endå tagna på sängen) det var väldigt kul!

Sedan fick några resorter påhälsning av min lilla trupp som växte sig större, efter det bar det av till PV kontoret där vi höll ställningen bra. vi tog ett varv till Sala Dan och intog färg fästet dit alla nyanlända turister kommer det var riktigt kul det fans dom som vart sura i dubbel bemärkelse, men är det Song kran så är det, bara för folk att gilla läget eller hålla sig så långt ifrån Thailand som möjligt.

Seja vad man vill men det är garanterat bbllööttt! och jag gillar det.


Jag van i alla fall tävlingen finaste vatten pistolen.

Nu är det bara att ladda om för nästa års vattenkrig.

Ps. jag tror att jag ska dra igång ett nytt tidigare.



Kommentarer
Postat av: annica

Hej

Tips på en sida som ger mer trafik till din sida:

http://www.viraltrafik.se/?efm06alm



2009-04-23 @ 14:42:09
URL: http://thaijannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0