uppdaterig&ångest!

Jag har kört tuk 3 gånger och det går ganska bra.
Det regnar om nätterna och sol på dagarna man kan inte ha det bättre.
Nu är vi bara fyra på vårat område var av ett barn, stackars barn, han kommer ej ha några kompisar förens om 5 veckor.
Vi har i alla fall bestämt oss för att bygga en midsommarstång innan jag lämnar ön för Puket ett par dagar.
Ska bland annat göra lite research till vårat café och titta på möbler till våran över åning på villan. Vi ska äntligen få ombyggt så att vi får upp möbler där!

Har suttit och läst massa papper ska börja som bröllopskoordinator, det skulle vara som maila joo jo.
Det är inte det man ska infoga och ha sig. En som redan tycker att datorer är överreklamerade. (Jag lyckas även lägga till och ta bort saker, vet ej hur?) + att man har dyslexi, kan det bli bättre?
Men det är inte bara elände med datorer tänk att man kan prata med mäniskor var som helst och det kostar inte så mycket, det är väldigt bra, det tackar vi för!
Har jag tagit mig vatten över huvudet eller???

Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0